SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-01-07 09:40:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:480
  • Penerangan pantas:

    Salaga,Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, sampel akan diambi

Kandungan artikel

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

SalagaKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

MarcavelicaUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan



Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

penyelamatan peralatanOperasi pengubah tenggelam minyak

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,


SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan



Pembuat pengubah kuasa

asetShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu,SalagaKelas pengubah terbenam minyak, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,SalagaPengatur tenggelam minyak, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

SalagaBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi,SalagaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

SalagaMaklumat produk lain
  • OldenzaalPembuat flipper automatikMemandu pelaburan tempatan dengan munasabah

    OldenzaalPembuat flipper automatikMemandu pelaburan tempatan dengan munasabah

  • BersemangatTransformer tenggelam minyak S9Entiti

    BersemangatTransformer tenggelam minyak S9Entiti

  • CiHPlatform mengangkat hidraulik mekanikApakah struktur biasa?

    CiHPlatform mengangkat hidraulik mekanikApakah struktur biasa?

  • CiHBeli jambatan boarding hidraulikPenawaran istimewa baru

    CiHBeli jambatan boarding hidraulikPenawaran istimewa baru

  • KarcagForklift boarding bridgeAdakah ia akan membawa titik perubahan?

    KarcagForklift boarding bridgeAdakah ia akan membawa titik perubahan?

  • KarcagPlatform lif sumbangan aluminumCatatan

    KarcagPlatform lif sumbangan aluminumCatatan

  • KarcagPembuat flipper hidraulikApakah kelebihan dalam industri ini

    KarcagPembuat flipper hidraulikApakah kelebihan dalam industri ini

  • ShchuchinskTransformer transmisi kuasaSejauh mana anda tahu

    ShchuchinskTransformer transmisi kuasaSejauh mana anda tahu

  • segera:Peringatan: Maklumat SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan memberi anda SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan. SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SalagaPenukar jenis kering 500 kVKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!